Wil jij gebruikmaken van een professioneel en betrouwbaar telefonieplatform? Hermac werkt met het betrouwbare platform van KPN.
Telefonie/VoIP
Mogelijkheden met KPN HIP
Vaste- en mobiele telefonie is en blijft een belangrijk onderdeel van een professionele werkomgeving. Elke organisatie zet telefonie op een andere manier in en moet naadloos aansluiten op het bedrijfsproces. Hierbij is het belangrijk om stil te staan bij hoe er gebeld wordt en welke opties nodig zijn om doelen te bereiken.
- Vaste nummer uitbellen via pc of smartphone
- Veel opties: keuzemenu’s, wachtrijen, belgroepen
- CRM-koppelingen
Wij zijn trots op onze lokale samenwerkingen:
Hoe wij te werk gaan
Wil je aan de slag met telefonie/VoIP? Dat is in 5 stappen geregeld. Van eerste contact tot succesvolle samenwerking.
Veelgestelde vragen
Welke opties biedt het VOIP telefonieplatform van KPN?
Het KPN HIP platform geeft veel opties zo kun je gebruik maken van vele CRM-koppelingen. Daarnaast zijn opties zoals keuzemenu’s, wachtrijen, belgroepen beschikbaar.
Wat zijn de voordelen van samenwerken met Hermac?
Al jouw IT-gerelateerde zaken worden geregeld door één partij. Daarnaast werkt Hermac samen met het betrouwbare platform van KPN.
Welke mogelijkheden biedt KPN op het gebied van mobiele abonnementen?
Hermac kan voor scherpe tarieven mobiele abonnementen van KPN leveren. Meestal in de vorm van 1GB, 5GB, 12 GB of Unlimited data. Dit komt samen met onbeperkt bellen en sms’en.
Hoe kan ik bellen via mijn pc of notebook?
KPN Hip heeft een integratie met Cisco Webex. Met deze applicatie kun je bellen of gebeld worden via je werkplek.
Kan ik met mijn mobiele telefoon bellen met het vaste nummer?
Dit is zeker mogelijk, op je mobiele telefoon kun je uitbellen met de Cisco Webex applicatie. Je belt dan met het vaste nummer uit met je mobiele telefoon.